یادگیری یک فرایند اجتماعی است و فعالیت های یادگیری برای رسیدن به مرحله تولید اندیشه و اطلاعات حیاتی است. این فکر راژان پیاژه، که از محققان پیشگام در زمینه تعیین تحول فکر به شمار می رود، تایید می کند.
معلمان در مدارس با سه موقعیت آموزشی روبه رو هستند که در بیشتر موارد یکی از آن ها را انتخاب می کنند. ممکن است در هر کلاس معلمان دروس را به نحوی سازماندهی کنند که دانش آموزان وادار شوند برای برنده شدن تلاش کنند. همچنین، آنان به دانش آموزان اجازه می دهند که برابر با میل خود به یادگیری بپردازند و در برخی موارد، معلمان دانش آموزان را به صورت سازماندهی می کنند که در قالب گروه هایی با یاری یک دیگر مطالب درسی را فرا می گیرند. ولی در بیشتر موارد دیده می شود که در کلاس ها دانش آموز به تنهایی کار می کند.


مطالب علمی و مطالبی در رابطه با پژوهش دانش ,آموزان ,معلمان ,یادگیری ,دانش آموزان ,بیشتر موارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شیعیان اهل البیت علیهم السلام در آفریقا به دنبال یه لبخند از ته دل بهترین اشعار برای تو که نیستی وبلاگ بام لند kamoohome هر چی که بخوای Joker Movie پرینترهای سه بعدی XPrinter3d تبلیغات رایگان